Ja si naopak myslím, že množstvo reklám úzko súvisí s diskusiou o strihaní záverečných titulkov. Ako bolo spomenuté, ešte pred desaťročím boli reklamy o poznanie kratšie a ani ich množstvo nebolo také veľké, aby diváka odradilo od sledovania filmu. Napriek tomu však boli záverečné titulky vždy odvysielané. Takže nerozumiem, prečo by sme teraz mali ustupovať televíziám a dohadovať sa tu o nejakých možnostiach, ako by mohli byť odvysielané informácie o dabingu, keď čas zaberaný reklamami je predsa už aj bez toho, ktorý získajú pravidelným strihaním titulkov, jedným slovom neúnosný. Všetky tie kvázi originálne nápady, ako by mohli televízie sprístupniť údaje o dabingu bez toho, aby museli nechať celé záverečné titulky, mi pripadajú ako snaha opiť seba samých rožkom. Ak to takto pôjde ďalej, tak televízie (vrátane tej verejnoprávnej, ktorá má už potrebu
pravidelne sa chváliť tým, ako s radosťou plní právo divákov sledovať programy bez reklamy, hoci je to pritom úplná samozrejmosť, navyše daná zákonom) budú neustále skúšať našu trpezlivosť a my im ešte budeme aj ďakovať.