Blokovanie správ od nežiadúcich užívateľov
Napísal: Sob 26.6.2021 01:10:56
Ak máte problém s nejakým užívateľom a nechcete od neho nič dostávať a obťažuje vás, musíte si ho ručne zablokovať pomocou filtrov v súkromnej pošte. Mechanizmus 'Nepriateľov' žiaľ nefunguje a nevieme prečo. Budeme sa snažiť tento problém vyriešiť. Doteraz to nikto ani nevyužíval, ináč by sme na to asi nikdy neprišli Avšak osobitne vytváranie pravidiel funguje a overili sme to.
Potom si už stačí definovať zoznam Nepriateľov a toto pravidlo bude na nich automaticky uplatnené.
Ak nemáte definovaných nepriateľov, mierne pozmeníte tento postup, namiesto 'je Nepriateľ' zvolíte 'je Užívateľ' a potom zvolíte konkrétne meno. Toto je však nepraktická možnosť, lebo sa dá uplatniť iba na jedného odosielateľa. Logicky je jednoduchšie si spravovať zoznam Nepriateľov a mať k nim definované jedno príslušné pravidlo.
- Prejdite na súkromnú poštu
- v ľavom paneli máte 'Upraviť voľby', sekcia 'Pridať nové pravidlo', zvolíte v riadku 'ak' možnosť 'Odosielateľ', potvrdíte na tlačidlo 'Ďalší'
- z ďalšej ponuky vyberiete 'je Nepriateľ' (ak máte definovanú túto skupinu) a potvrdíte na tlačidlo 'Ďalší'
- vyberiete možnosť 'Zmazať správu' a dokončíte tlačidlom 'Pridať pravidlo'.
Potom si už stačí definovať zoznam Nepriateľov a toto pravidlo bude na nich automaticky uplatnené.
Ak nemáte definovaných nepriateľov, mierne pozmeníte tento postup, namiesto 'je Nepriateľ' zvolíte 'je Užívateľ' a potom zvolíte konkrétne meno. Toto je však nepraktická možnosť, lebo sa dá uplatniť iba na jedného odosielateľa. Logicky je jednoduchšie si spravovať zoznam Nepriateľov a mať k nim definované jedno príslušné pravidlo.